Wyszukiwanie zaawansowane

TUI pytania i odpowiedzi

Szanowni Państwo,
Przygotowaliśmy dla Was najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi odnośnie wycieczek organizowanych przez TUI Poland. Nasza firma jest wieloletnim partnerem TUI, turystyką zajmujemy się z powodzeniem od 2004 roku. Jeżeli uważasz, że przydały się poniższe informacje możesz polubić naszego facebook'a klikając TUTAJ lub/i kupić u nas wycieczkę.
tel : +48226482776
mail : rezerwacja(at)oletravel.pl
Warszawa-Ursynów Al. KEN 36 lok. 64

TUI gdzie jest numer lotu ?
Na początek musimy się zarejestrować/zalogować do https://my.tui.pl i na 5 dni przed wylotem numer lotu podany jest na dokumentach podróży. Jak założyć konto, zalogować się, drukować TUI dokumenty podróży znajdziesz pod linkiem https://oletravel.pl/informacje/tui-drukowanie-dokumentow-podrozy

TUI gdzie odebrać bilety ?
Nie można odebrać biletów w biurze podróży, dokumenty podróży klient musi sam wydrukować z serwisu https://my.tui.pl Dokumenty podróży pojawią się na 5 dni przed planowanym lotem. Musisz wydruki zabrać na lotnisko, są one konieczne.

TUI gdzie sprawdzić godzinę wylotu ?
Godzinę wylotu można sprawdzić po zalogowaniu w serwisie https://my.tui.pl. Sprawdzamy tam godzinę wylotu z Polski  godzinę powrotu do kraju z tą tylko różnicą, że po zalogowaniu musimy na czacie napisać jaka będzie godz. powrotu, najlepiej to zrobić na dobę przed planowanym powrotem. Nie na wszystkich kierunkach wypoczynku TUI posiada rezydentów którzy mogą przekazać godz. powrotu.

TUI gdzie wysłać reklamację ?
Jeżeli kupiłeś u nas wycieczkę TUI i chcesz złożyć reklamację, możesz napisać, zeskanować i przesłać na nasz adres mailowy a My przekażemy ją do TUI. Jeżeli nie kupiłeś u nas wycieczki TUI nie możesz u nas składać reklamacji. Możesz także kierować reklamację listem poleconym na adres TUI, koniecznie podać numer rezerwacji. TUI Poland Sp. z o.o. ul. Wołoska 22a 02-675 Warszawa

TUI ile zaliczki ?
Zwyczajowo TUI pobiera przy zakupie wycieczki realizowanej samolotem czarterowym 5% zaliczkę, ale aby mieć pewność zadzwoń do nas odpowiemy jak wygląda zaliczka na dziś t. +48226482776

TUI kiedy najtaniej ?
Najtaniej kupicie wycieczki TUI w ofercie first minute, oprócz ceny będą inne korzyści np. może być mała 5% zaliczka, dodatkowe benefity dotyczące bezkosztowych zmian uczestników czy hotelu wypoczynku. Aby mieć pewność jakie korzyści uzyskacie przy zakupie wycieczki TUI zadzwoń do nas sprawdzimy aktualne propozycje t. +48226482776

TUI kiedy dostanę bilety ?
Bilety TUI będą do pobrania z serwisu https://my.tui.pl na 5 dni przed planowanym wyjazdem. Są one konieczne do odbycia podróży i zakwatetowania, muszą być w formie drukowanej.

TUI kiedy można zrezygnować z wycieczki ?
Zrezygnować z wycieczki TUI możesz w każdym momencie, anulacja wycieczki wiąże się jednak z kosztami. Koszty odstąpienia od umowy opisane są w warunkach imprez turystycznych (kliknij
https://www.tui.pl/podroz-z-tui/warunki-imprez-i-ubezpieczen ), zależą od wielu czynników np. daty odstąpienia, daty zawarcia umowy, transportu (samolot czarterowy czy rejsowy). Rezygnacja musi być zawsze w formie pisemnej podpisana przez "Zgłaszającego". Przygotowaliśmy dla Was wzór rezygnacji z wycieczki TUI aby pobrać PDF --> kliknij TUTAJ
Pamiętaj jednak, że niezależnie jaką datę wpiszesz w oświadczeniu o rezygnacji z imprezy turystycznej zawsze będzie liczyła się data otrzymania dokumentu. Rezygnację z imprezy turystycznej składasz w punkcie zakupu imprezy turystycznej TUI

TUI kiedy zwrot pieniędzy ?
Zwrot wpłaconych środków za anulowaną rezerwację powinien nastąpić w ciągu 14 dni licząc od dnia złożenia rezygnacji. Aby uzyskać zwrot środków koniecznie napiszcie pismo podpisane przez "Zgłaszającego" w którym znajdą się następujące informacje : data, miejscowość, numer rezerwacji, numer konta na jaki ma być realizowany zwrot. Skan takiego pisma możecie wysłać mailem do punktu w którym kupiliście wycieczkę TUI.

TUI jakie dokumenty ?
Aby odbyć podróż konieczne są dokumenty podróży, które należy pobrać ze strefy klienta https://my.tui.pl.
Mogą być potrzebne także inne dokumenty np. podczas COVID-19 konieczne są dodatkowe uzupełnione formularze dla lini lotniczych bądź dla administracji kraju wypoczynku. Sprawdź warunki podróżowania podczas COVID-19 kliknij https://www.tui.pl/warunki-podrozy
Dokumenty podróży (bilety) pojawią się w strefie klienta TUI dopiero na 5 dni przed planowanym wylotem. Musisz wydruki zabrać na lotnisko, są one konieczne, niektóre muszą być w 2 egzemparzach na osobę.

TUI jaki bagaż ?
Standardowo bagaż rejestrowany przy przelocie czarterowym to 20 kg/osoba i 5kg/osoba bagaż podręczny. Aby jednak mieć pewność zadzwoń do osoby która sprzedała tobie wycieczkę TUi lub sprawdź na mytui.

TUI jak zmienić rezerwację ?
Możesz zmienić termin wyjazdu, hotel, osobę czasami bez kosztowo (np. twój zakup objęty był promocją bez kosztowej zmiany terminu) lub kosztowo np. kupiłeś wycieczkę realizowaną samolotem rejsowym i koszt zmiany może oznaczać zakup nowego biletu lotniczego. Każdorazowo proponujemy abyś zadzwonił do nas aby sprawdzić koszty zmian zanim podejmiejsz decyzję.

TUI jak anulować rezerwację ?
Aby anulować/odstąpić od umowy musisz napisać pismo w którym oświadczasz, że rezygnujesz z imprezy turystycznej o numerze (tu podajesz numer) organizowanej przez TUI Poland Sp. z o.o. Poniżej składasz czytelny podpis. Rezygnacja musi być opatrzona datą i miejscowością i musi bez warunkowo podpisana być przez Zgłaszającego. Skan pisma wyślij mailem do punktu w którym kupiłeś wycieczkę, w tytule wiadomości podaj numer rezerwacji. Zanim jednak podejmiesz decyzję o rezygnacji sprawdź w miejscu zakupu ile wynoszą koszty rezygnacji. 
Przygotowaliśmy dla Was wzór rezygnacji z wycieczki TUI aby pobrać PDF --> kliknij TUTAJ
Pamiętaj jednak, że niezależnie jaką datę wpiszesz w oświadczeniu o rezygnacji z imprezy turystycznej zawsze będzie liczyła się data otrzymania dokumentu. Rezygnację z imprezy turystycznej składasz w punkcie zakupu imprezy turystycznej TUI.

TUI jakie ubezpieczenie ?
Szczegółowe informacje o ubezpieczeniach TUI zarówno turystycznych jak i kosztów rezygnacji z wycieczki znajdziesz pod linkiem
https://oletravel.pl/informacje/tui-ubezpieczenie-wycieczek

TUI czy można zmienić uczestnika wycieczki ?
Tak możesz zmienić uczestnika wycieczki TUI, może jednak wiązać się to z kosztami. Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć jakie będą koszty np. przy przelocie samolotem czarterowym koszt to ok. 250 PLN/osoba, ale może być promocja zakupu gdzie będziemy mieli jedną zmianę osoby bez kosztów. Natomiast przy przelocie liniami rejsowymi kosztem rezygnacji może być np. całość za bilet lotniczy. Generalnie sprawdź gdzie kupiłeś wycieczkę TUI jaka będzie cena tej operacji.

TUI czy można dokupić ubezpieczenie ?
Tak możesz dokupić po zakupie wycieczki ubezpieczenie turystyczne TUI nawet do jednego dnia przed wylotem. W dniu wyjazdu nie będzie to już możliwe. Jedynym ubezpieczeniem które musisz zakupić w dniu zakupu wycieczki to "ubezpieczenie kosztów rezygnacji". Sprawdź warunki ubezpieczeń TUI
https://oletravel.pl/informacje/tui-ubezpieczenie-wycieczek

TUI czy można zmienić hotel ?
Tak możesz zmienić hotel, ale może wiązać się ta operacja z kosztami. Często przy zakupie wycieczki TUi w first minute występuje promocja jednorazowej bezkosztowej zmiany hotelu. Najlepiej zadzwonić do punktu w którym kupiliście wycieczkę TUI aby zapytać o szczegóły, będzie liczyć się tu data zakupu imprezy turystycznej, przygotujcie jej numer.

TUI COVID-19 ?
Na okoliczność zachorowania w Polsce na COVID-19 możesz ubezpieczyć się wykupując polisę ubezpieczenia od kosztów rezygnacji TUI --> szczegóły kliknij w link
https://oletravel.pl/informacje/tui-ubezpieczenie-wycieczek
Na okoliczność zachorowania na COVID-19 już za granicą możesz wykupić TUI ubezpieczenie Standardowe lub Optymalne --> szczegóły kliknij w link https://oletravel.pl/informacje/tui-ubezpieczenie-wycieczek
 

Powrót